Bestellingen

Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat moet ik nu doen?
Soms gebeurt het helaas dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen. Je kunt dan contact opnemen...
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker kan dat! Nadat je hebt betaald, ontvang je een e-mail met het bestelnummer. Als je een account...
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt indien gewenst altijd je bestelling op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je...
Ik heb na mijn bestelling geen bevestigingsmail ontvangen, wat kan ik doen?
Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen neem dan even contact op met onze ...
Waar is het contactformulier?
Het contactformulier vind je hier.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dat kan. Je kunt je bestelling annuleren totdat de betaling verwerkt is. Dit doe je door naar je ...
Wat is het winkelmandje?
In je winkelmandje verzamel je de artikelen die je wilt bestellen. Je kunt op elk moment op de pagina...
Het lukt me niet om te bestellen, kan iemand mij helpen?
Neem contact op met onze afdeling Klantenservice indien je vragen hebt tijdens het bestelproces. Zij...
Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen ga je naar je winkelmandje en controleert of alle artikelen die je wilt...
Wat gebeurt er nadat ik betaald heb?
Kort na de afronding van je betaling ontvang je een e-mail met het bestelnummer. Als geregistreerde ...
Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.